Marketing Today -seminaari

Tila 1, B-halli

Aito asiakaskokemus syntyy monen tekijän summana. Tule kuulemaan miten verkossa säilytetään vastaleivotun korvapuustin tuoksu, joka palautuu mieliin vielä vuosikymmentenkin jälkeen. Miten digiaikana rakennetaan vahvoja asiakaskokemuksia, jotka uppoavat vahvimmin kuluttajien ytimiin.

Asiakaskokemuksen syntyyn vaikuttaa vain ja ainoastaan se, mitä asiakas tuntee ja sen myötä ajattelee yrityksen tarjonnasta. Ei se mitä yritys ajattelee antavansa. Kokemuksen ydin on asiakaspolun kohtaamisissa.  Siellä missä kuluttaja kohdataan hänen omassa maailmassaan ja missä kokemus tarjoillaan hänelle ominaisimmalla tavalla. Voimme rakentaa erilaisia polkuja varmistaaksemme merkityksellisimmät kohtaamiset – myös digiaikana.

 

Ohjelma:

12.00 Tervetuloa

Moderaattori Lauri Sipilä, toimitusjohtaja, MARK Suomen Markkinointiliitto

12.10 Valloita markkinoita Mielipidejohtajan otteella.

Lauri Sipilä, toimitusjohtaja, Suomen Markkinointiliitto MARK

 

12.45 Miten kävijätietoja hyödynnetään mediamainonnassa?

Antti J Leino, Art Director, Group M.

 

13.30 Miten digitaalisuus muuttaa kaupan tulevaisuutta?

Lennu Keinänen, Evankelista, Sarjayrittäjä, hallituksen jäsen, neuvonantaja, Paytrail

 

14.00 Kahvitauko

14.30 Kyberturvallisuus on arjen turvallisuutta – kannattavaa kasvua asiakkaan liiketoiminnan riskit ymmärtäen

Mika Kataikko, Kyberturvallisuusjohtaja INKA / Jykes

 

15.00 Enemmän parempaa vähemmällä ja pikseli kerrallaan.

Ville Tolvanen, sosiaalisen median asiantuntija, 2020-luvun brändimuotoilija

 

Muutokset mahdollisia

 

Järjestäjä: MARK Suomen Markkinointiliitto & MARK Keski-Suomi, Jykes Oy ja Jyväskylän Messut Oy

Ilmoittautuminen: Seminaari on maksuton, mutta edellyttää ilmoittautumisen MARKin sivuilla ja messukävijäksi rekisteröinnin.

Tilaa sähköinen uutiskirjeemme!

Lähetämme sinulle 2-3 kertaa vuodessa sähköpostia Eventum Expon ajankohtaisista asioista. Voit milloin tahansa halutessasi perua uutiskirjeen tilauksen.